Wdrożone w firmie procedury zmniejszające ryzyko zarażenia się koronawirusem, dobra organizacja pracy na obu zmianach i właściwa koordynacja pracujących zdalnie pracowników firmy pozwalają na utrzymanie produkcji na wymaganym poziomie. Impact nie tylko utrzymuje dotychczasowy poziom produkcji i zatrudnienia ale cały czas się rozwija. Ciągle rekrutujemy. Kończymy całkowitą przebudowę magazynu, który w tej chwili spełnia już najwyższe standardy branży automotive. Podobne zmiany trwaja na hali produkcyjnej, na której systematycznie wdrażamy leanowe stanowiska pracy budowane z systemów rurkowych i wprowadzamy oświetlenie ledowe. Kończymy kolejną nowoczesną halę produkcyjną i rekrutujemy nowych pracowników. Wprowadziliśmy zmiany strukturalne w dziale integracji i w logistyce. Decyzją Dyrektora Generalnego oraz Zarządu od dnia 2020-03-23 powołujemy nową jednostkę inżynieryjną – „Inżynierię posprzedażową”. Jednostka ta będzie zajmować się rozwiązywaniem problemów projektów już obsługiwanych przez ICPT S.A., które nie spełniają wymagań zawartych w procedurze APQP zgodnie z normą IATF. Zadaniem tej jednostki będzie doprowadzenie w/w projektów do ich pełnej zgodności z APQP, specyfikacjami oraz wymaganiami klientów i wewnętrznymi wymaganiami ICPT. W ten sposób jeszcze bardziej wychodzimy na przeciw oczekiwaniom nawet tych najbardziej wymagających klientów. Równolegle cały czas prowadzimy działania profilaktyczne w związku z koronawirusem. Wprowadzamy kompleksową Procedurę Prewencyjną wraz z Planem Postepowania na wypadek podejrzenia lub wystąpienia COVID 19. Procedura została opracowana na podstawie zaleceń WHO ( Światowej Organizacji Zdrowia). Wszystko to nie byłoby możliwe bez współpracy i wzajemnego zrozumienia pracowników, kadry menedżerskiej i Zarządu spółki. Wspólne, w pełni profesjonalne działania skutkują tym, że w bardzo trudym otoczeniu Impact funkcjonuje bez zastrzeżeń, realizuje swoje zobowiązania produkcyjne i ciągle się rozwija.
