Impact Clean Power Technology

1

News

Impact na eMove360

Odwiedź eMove360 Hybrid Berlin. Bartek Kras, Prezes ICPT S.A., wygłosi prelekcję o sposobach osiągnięcia 15-letniej żywotności systemów bateryjnych przy szybko zmieniającej się technologii litowo-jonowej (w …

News

Fona Energy z Impactu – magazyn energii dla prosumenta

Impact Clean Power Technology S.A., polska firma będąca od ponad 15 lat liderem produkcjimobilnych i stacjonarnych systemów bateryjnych dla transportu i energetyki, uruchomiła nowąlinię produkcyjną …

News

Baterie Impactu zasilają wodorowe autobusy w Nowej Zelandii

W Auckland w Nowej Zelandii wyjechał na ulice pierwszy w tym kraju autobus napędzany ogniwami wodorowymi, do którego system bateryjny dostarczył Impact. Pojazd zaprezentowała firma …

News

Trolejbusy z bateriami Impactu w Gdyni i Lublinie

Już 49 trolejbusów w Gdyni i w Lublinie jeździ z bateriami Impactu. Dzięki „uzbrojeniu” trolejbusów nowej generacji w systemy bateryjne Impactu mogą one teraz poruszać …

Blog

Impact chroni środowisko/kampania edukacyjna

Impact Clean Power Technology S.A. od początku swojej działalności postawił na ochronę środowiska. Dzisiaj jest światowym liderem na rynku producentów litowo-jonowych systemów bateryjnych dla transportu. …

Blog

Dla trakcji i pociągów

Wiodący polski  producent systemów bateryjnych Impact Clean Power Technology S.A. aktywnie wspiera proces dekarbonizacji sektora transportu publicznego w Europie i rozszerza swoją ofertę o magazyny …

Blog

Impact chroni środowisko/kampania edukacyjna

Impact Clean Power Technology S.A. od początku swojej działalności postawił na ochronę środowiska. Dzisiaj jest światowym liderem na rynku producentów litowo-jonowych systemów bateryjnych dla transportu. …

Blog

Dla trakcji i pociągów

Wiodący polski  producent systemów bateryjnych Impact Clean Power Technology S.A. aktywnie wspiera proces dekarbonizacji sektora transportu publicznego w Europie i rozszerza swoją ofertę o magazyny …

Blog

Magazyny energii dla OZE i tradycyjnej energetyki

Dynamiczny wzrost OZE, transformacja sektora energetycznego w kierunku niskoemisyjnym, potrzeba budowy sieci energetycznych, które będą w stanie zapewnić bezpieczeństwo dostaw energii współpracując z szybko zmiennymi …

Blog

Oddychaj głęboko – Prezes Bartłomiej Kras o zarządzaniu w czasach pandemii

Podczas takich turbulencji najważniejsze na początek to wziąć głęboki oddech.  Świat stanął w miejscu. Globalne kryzysy zdarzają się co jakiś czas, a mimo wszystko zawsze …

Blog

Płonące ogniwa

W głośnym wypadku Tesli S w Kalifornii, w którym zginął jej kierowca, prywatnie wielki przyjaciel firmy i entuzjasta emobilności i innowacyjności, uwaga opinii publicznej skupiła …

Blog

Wizjonerzy emobilności. Nobel 2019.

Nobel za baterie litowo – jonowe nie był dla ludzi z branży specjalnym zaskoczeniem. Komercyjne wejście na rynek baterii li-ion zmieniło w naszym życiu tak …

Impact EDU

Magazyny Energii dla OZE i zawodowej energetyki

Stacjonarne Magazyny Energii to urządzenia, które służą gromadzeniu energii w celu wykorzystania jej w przyszłości.  W polskim prawie ciągle jednak brak spójnej definicji magazynów energii. Inaczej definiuje je np. ustawa o OZE, a inaczej ustawa o emobilności. Nie zmienia to jednak faktu, że znakomicie sprawdzają się one jako wsparcie OZE oraz niezbędne rozwiązanie dla dużych producentów i dystrybutorów energii. Zapewniają nie tylko bezpieczeństwo energetyczne w godzinach szczytu kiedy sieć może stracić wydolność, (co w perspektywie ciągle zwiększającego się zapotrzebowania na …

Impact EDU

Pierwszy samochód elektryczny

Pierwsze próby z pojazdami z napędem elektrycznym miały miejsce już w latach 30-tych XIX w. Za pierwszą “dojrzałą” konstrukcje uważa się jednak trójkołowy pojazd zbudowany przez dwóch brytyjczyków Percy’ego i Ayton’a. w 1882 r. Baterie, które zostały przez nich wykorzystane ważyły około 45 kg. Elektryczne pojazdy pojawiły się masowo na ulicach europejskich stolic pod koniec XIXw. W kwietniu 1899 r. we Francji, „Jamais Contente”, elektryczny samochód o nadwoziu w kształcie pocisku,  jako pierwszy pojazd na świecie przekroczył barierę 100 km/h …

Impact EDU

Gęstość energii – parametr na wagę złota

Gęstość energii to krótko mówiąc ilość energii zmagazynowana w określonej masie lub objętości. Gdy bierzemy pod uwagę kryterium masy to mówimy o grawimetrycznej gęstości energii, a w przypadku kryterium objętości o wolumetrycznej gęstości energii. Impact w 2020 r. wdraża nową generację baterii NMC, w których grawimetryczna gęstość energii zwiększyła się o 30% w stosunku do poprzedniej generacji. Daje to naszym klientom decydującą przewagę konkurencyjną wynikającej z tego, że dzięki mniejszej masie systemu bateryjnego pojazdy mogą zabrać większą ilość pasażerów.

Impact EDU

Czym się różni ogniwo od baterii

Najprościej można to wyjaśnić tak: tzw. ogniwo to pojedynczy układ generujący energię elektryczną. W zależności od potrzeb odpowiednią ilość ogniw łączy się w moduły. Z kolei z połączonych (lub pojedynczych modułów) modułów składa się  baterię. Można tu dodać, że słowem „bateria” określa się często nie tylko same zestawy ogniw czy modułów, ale też znajdujące się w obudowie systemy monitorujące czy też zarządzające pracą baterii, systemy chłodzące, itp.

Impact EDU

Falownik

Falownik to nazwa urządzenia, które pozwala na zmianę prądu stałego (DC, ang. direct current) na prąd zmienny (AC, ang. alternating current) o regulowanej częstotliwości wyjściowej. Falowniki są powszechnie stosowane w przemyśle maszynowym, samochodwym, w branży budowlanej czy energetycznej, również tej związanej z odnawialnymi źródłami energii (np. w fotowoltaice). To dzięki falownikom możemy w trakcie jazdy samochodem ładować telefon czy laptop. Pozwalaja one bowiem na  zmianę prądu stałego akumulatora na prąd zmienny o częstotliwości 50Hz, z jednoczesnym zwiększeniem wartości napięcia z …

Impact EDU

Formuła E

W Mistrzostwach Formuły E stosowane są jedynie jednomiejscowe samochody elektryczne. Pomysł Formuły E powstał w 2012 roku, natomiast pierwszy sezon wystartował jesienią 2014 roku. Aby wyrównać szanse, wszystkie drużyny wykorzystują taki sam, jednoosobowy bolid o mocy 340 KM w kwalifikacjach i 272 KM w wyścigu. Bolidy w FIA Formula E Championship pochodzą od jednego producenta jakim jest francuska firma Spark Racing Technology. Partnerem technologicznym jest Renault. Dostawcą podwozia jest uznana w motorsporcie firma Dallara. Za napęd odpowiedzialny jest McLaren. Baterie …

2

News

Impact na eMove360

Odwiedź eMove360 Hybrid Berlin. Bartek Kras, Prezes ICPT S.A., wygłosi prelekcję o sposobach osiągnięcia 15-letniej żywotności systemów bateryjnych przy szybko zmieniającej się technologii litowo-jonowej (w …

News

Fona Energy z Impactu – magazyn energii dla prosumenta

Impact Clean Power Technology S.A., polska firma będąca od ponad 15 lat liderem produkcjimobilnych i stacjonarnych systemów bateryjnych dla transportu i energetyki, uruchomiła nowąlinię produkcyjną …

News

Baterie Impactu zasilają wodorowe autobusy w Nowej Zelandii

W Auckland w Nowej Zelandii wyjechał na ulice pierwszy w tym kraju autobus napędzany ogniwami wodorowymi, do którego system bateryjny dostarczył Impact. Pojazd zaprezentowała firma …

News

Trolejbusy z bateriami Impactu w Gdyni i Lublinie

Już 49 trolejbusów w Gdyni i w Lublinie jeździ z bateriami Impactu. Dzięki „uzbrojeniu” trolejbusów nowej generacji w systemy bateryjne Impactu mogą one teraz poruszać …

Impact w mediach

Energia z Impactu dla trakcji i pociągów

  Wiodący polski  producent systemów bateryjnych Impact Clean Power Technology S.A. aktywnie wspiera proces dekarbonizacji sektora transportu publicznego w Europie i rozszerza swoją ofertę o …

News

Drugie życie baterii

Konsorcjum firm Solaris Bus & Coach Sp. z o.o. oraz Impact Clean Power Technology S.A. wspólnie z firmą TAURON Polska Energia, będą realizować projekt  „Second …

Impact chroni środowisko/kampania edukacyjna

Impact Clean Power Technology S.A. od początku swojej działalności postawił na ochronę środowiska. Dzisiaj jest światowym liderem na rynku producentów litowo-jonowych systemów bateryjnych dla transportu. …

Dla trakcji i pociągów

Wiodący polski  producent systemów bateryjnych Impact Clean Power Technology S.A. aktywnie wspiera proces dekarbonizacji sektora transportu publicznego w Europie i rozszerza swoją ofertę o magazyny …

Magazyny energii dla OZE i tradycyjnej energetyki

Dynamiczny wzrost OZE, transformacja sektora energetycznego w kierunku niskoemisyjnym, potrzeba budowy sieci energetycznych, które będą w stanie zapewnić bezpieczeństwo dostaw energii współpracując z szybko zmiennymi …

Oddychaj głęboko – Prezes Bartłomiej Kras o zarządzaniu w czasach pandemii

Podczas takich turbulencji najważniejsze na początek to wziąć głęboki oddech.  Świat stanął w miejscu. Globalne kryzysy zdarzają się co jakiś czas, a mimo wszystko zawsze …

Płonące ogniwa

W głośnym wypadku Tesli S w Kalifornii, w którym zginął jej kierowca, prywatnie wielki przyjaciel firmy i entuzjasta emobilności i innowacyjności, uwaga opinii publicznej skupiła …

Wizjonerzy emobilności. Nobel 2019.

Nobel za baterie litowo – jonowe nie był dla ludzi z branży specjalnym zaskoczeniem. Komercyjne wejście na rynek baterii li-ion zmieniło w naszym życiu tak …

Magazyny Energii dla OZE i zawodowej energetyki

Stacjonarne Magazyny Energii to urządzenia, które służą gromadzeniu energii w celu wykorzystania jej w przyszłości.  W polskim prawie ciągle jednak brak spójnej definicji magazynów energii. Inaczej definiuje je np. ustawa o OZE, a inaczej ustawa o emobilności. Nie zmienia to jednak faktu, że znakomicie sprawdzają się one jako wsparcie OZE oraz niezbędne rozwiązanie dla dużych producentów i dystrybutorów energii. Zapewniają nie tylko bezpieczeństwo energetyczne w godzinach szczytu kiedy sieć może stracić wydolność, (co w perspektywie ciągle zwiększającego się zapotrzebowania na …

Pierwszy samochód elektryczny

Pierwsze próby z pojazdami z napędem elektrycznym miały miejsce już w latach 30-tych XIX w. Za pierwszą “dojrzałą” konstrukcje uważa się jednak trójkołowy pojazd zbudowany przez dwóch brytyjczyków Percy’ego i Ayton’a. w 1882 r. Baterie, które zostały przez nich wykorzystane ważyły około 45 kg. Elektryczne pojazdy pojawiły się masowo na ulicach europejskich stolic pod koniec XIXw. W kwietniu 1899 r. we Francji, „Jamais Contente”, elektryczny samochód o nadwoziu w kształcie pocisku,  jako pierwszy pojazd na świecie przekroczył barierę 100 km/h …

Gęstość energii – parametr na wagę złota

Gęstość energii to krótko mówiąc ilość energii zmagazynowana w określonej masie lub objętości. Gdy bierzemy pod uwagę kryterium masy to mówimy o grawimetrycznej gęstości energii, a w przypadku kryterium objętości o wolumetrycznej gęstości energii. Impact w 2020 r. wdraża nową generację baterii NMC, w których grawimetryczna gęstość energii zwiększyła się o 30% w stosunku do poprzedniej generacji. Daje to naszym klientom decydującą przewagę konkurencyjną wynikającej z tego, że dzięki mniejszej masie systemu bateryjnego pojazdy mogą zabrać większą ilość pasażerów.

Czym się różni ogniwo od baterii

Najprościej można to wyjaśnić tak: tzw. ogniwo to pojedynczy układ generujący energię elektryczną. W zależności od potrzeb odpowiednią ilość ogniw łączy się w moduły. Z kolei z połączonych (lub pojedynczych modułów) modułów składa się  baterię. Można tu dodać, że słowem „bateria” określa się często nie tylko same zestawy ogniw czy modułów, ale też znajdujące się w obudowie systemy monitorujące czy też zarządzające pracą baterii, systemy chłodzące, itp.

Falownik

Falownik to nazwa urządzenia, które pozwala na zmianę prądu stałego (DC, ang. direct current) na prąd zmienny (AC, ang. alternating current) o regulowanej częstotliwości wyjściowej. Falowniki są powszechnie stosowane w przemyśle maszynowym, samochodwym, w branży budowlanej czy energetycznej, również tej związanej z odnawialnymi źródłami energii (np. w fotowoltaice). To dzięki falownikom możemy w trakcie jazdy samochodem ładować telefon czy laptop. Pozwalaja one bowiem na  zmianę prądu stałego akumulatora na prąd zmienny o częstotliwości 50Hz, z jednoczesnym zwiększeniem wartości napięcia z …

Formuła E

W Mistrzostwach Formuły E stosowane są jedynie jednomiejscowe samochody elektryczne. Pomysł Formuły E powstał w 2012 roku, natomiast pierwszy sezon wystartował jesienią 2014 roku. Aby wyrównać szanse, wszystkie drużyny wykorzystują taki sam, jednoosobowy bolid o mocy 340 KM w kwalifikacjach i 272 KM w wyścigu. Bolidy w FIA Formula E Championship pochodzą od jednego producenta jakim jest francuska firma Spark Racing Technology. Partnerem technologicznym jest Renault. Dostawcą podwozia jest uznana w motorsporcie firma Dallara. Za napęd odpowiedzialny jest McLaren. Baterie …

Alternatywna nawigacja

News

News

Impact na eMove360

Odwiedź eMove360 Hybrid Berlin. Bartek Kras, Prezes ICPT S.A., wygłosi prelekcję o sposobach osiągnięcia 15-letniej żywotności systemów bateryjnych przy szybko zmieniającej się technologii litowo-jonowej (w …

News

Fona Energy z Impactu – magazyn energii dla prosumenta

Impact Clean Power Technology S.A., polska firma będąca od ponad 15 lat liderem produkcjimobilnych i stacjonarnych systemów bateryjnych dla transportu i energetyki, uruchomiła nowąlinię produkcyjną …

News

Baterie Impactu zasilają wodorowe autobusy w Nowej Zelandii

W Auckland w Nowej Zelandii wyjechał na ulice pierwszy w tym kraju autobus napędzany ogniwami wodorowymi, do którego system bateryjny dostarczył Impact. Pojazd zaprezentowała firma …

3

Impact EDU

Magazyny Energii dla OZE i zawodowej energetyki

Stacjonarne Magazyny Energii to urządzenia, które służą gromadzeniu energii w celu wykorzystania jej w przyszłości.  W polskim prawie ciągle jednak brak spójnej definicji magazynów energii. Inaczej definiuje je np. ustawa o OZE, a inaczej ustawa o emobilności. Nie zmienia to jednak faktu, że znakomicie sprawdzają się one jako wsparcie OZE oraz niezbędne rozwiązanie dla dużych…

Pierwszy samochód elektryczny

Pierwsze próby z pojazdami z napędem elektrycznym miały miejsce już w latach 30-tych XIX w. Za pierwszą “dojrzałą” konstrukcje uważa się jednak trójkołowy pojazd zbudowany przez dwóch brytyjczyków Percy’ego i Ayton’a. w 1882 r. Baterie, które zostały przez nich wykorzystane ważyły około 45 kg. Elektryczne pojazdy pojawiły się masowo na ulicach europejskich stolic pod koniec…

Gęstość energii – parametr na wagę złota

Gęstość energii to krótko mówiąc ilość energii zmagazynowana w określonej masie lub objętości. Gdy bierzemy pod uwagę kryterium masy to mówimy o grawimetrycznej gęstości energii, a w przypadku kryterium objętości o wolumetrycznej gęstości energii. Impact w 2020 r. wdraża nową generację baterii NMC, w których grawimetryczna gęstość energii zwiększyła się o 30% w stosunku do…

Czym się różni ogniwo od baterii

Najprościej można to wyjaśnić tak: tzw. ogniwo to pojedynczy układ generujący energię elektryczną. W zależności od potrzeb odpowiednią ilość ogniw łączy się w moduły. Z kolei z połączonych (lub pojedynczych modułów) modułów składa się  baterię. Można tu dodać, że słowem „bateria” określa się często nie tylko same zestawy ogniw czy modułów, ale też znajdujące się…

Falownik

Falownik to nazwa urządzenia, które pozwala na zmianę prądu stałego (DC, ang. direct current) na prąd zmienny (AC, ang. alternating current) o regulowanej częstotliwości wyjściowej. Falowniki są powszechnie stosowane w przemyśle maszynowym, samochodwym, w branży budowlanej czy energetycznej, również tej związanej z odnawialnymi źródłami energii (np. w fotowoltaice). To dzięki falownikom możemy w trakcie jazdy…

Formuła E

W Mistrzostwach Formuły E stosowane są jedynie jednomiejscowe samochody elektryczne. Pomysł Formuły E powstał w 2012 roku, natomiast pierwszy sezon wystartował jesienią 2014 roku. Aby wyrównać szanse, wszystkie drużyny wykorzystują taki sam, jednoosobowy bolid o mocy 340 KM w kwalifikacjach i 272 KM w wyścigu. Bolidy w FIA Formula E Championship pochodzą od jednego producenta…
All articles loaded
No more articles to load
Przewiń do góry

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie zgadzasz się na korzystanie przez serwis z plików cookies, zmień ustawienia przeglądarki zgodnie z niniejszą Polityką cookies

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close