Impact Clean Power Technology S.A. dostarczył system bateryjny do pierwszego polskiego zeroemisyjnego autobusu elektrycznego Rafako, w którym bateria znajduje się pod podłogą. Premiera nowego autobusu odbyła się 19 grudnia br. w Raciborzu. Do tej pory większość producentów montowała systemy bateryjne na dachu lub w tylnej części pojazdu. Rafako jako pierwszy w Polsce postawił na nowatorskie rozwiązanie.

Dzięki kompaktowej, lżejszej baterii i jej umiejscowieniu, pojazd zyskuje lepszą stabilność oraz możliwość przewozu dodatkowego pasażera. Autobus nie traci właściwości pojazdu niskopodłogowego i jest przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych. ICPT S.A. zaprojektował i zbudował nową, kompaktową rodzinę baterii LTO i NMC, które w pełni spełniły oczekiwania producenta autobusu.

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie zgadzasz się na korzystanie przez serwis z plików cookies, zmień ustawienia przeglądarki zgodnie z niniejszą Polityką cookies

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close