Baterie litowo jonowe różnią się między sobą. Jedną z nich jest bateria LTO, w której elektroda dodatnia jest wykonana z  węgla,  a elektroda ujemna jest tlenkiem tytanu Li4Ti5O12. Technologia LTO charakteryzuje się największą gęstością mocy i czasem życia, ale niską gęstością energii. Nadaje się do aplikacji, gdzie planowane jest częste ładowanie dużą mocą, a systemy bateryjne nie mają dużej pojemności. Baterie LTO Impactu są stosowane głównie w autobusach. Już po ok. 10 minutach osiągają 90% swojej sprawności. Pojazdy ładują baterie podczas krótkich postojów na pętlach. Mogą dzięki temu pracować w systemie 24×7.

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie zgadzasz się na korzystanie przez serwis z plików cookies, zmień ustawienia przeglądarki zgodnie z niniejszą Polityką cookies

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close